דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות רגילות ומיוחדות 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2118 פעמים ]

 

הצורך בחיפוש רעיונות למתנות נובע לפעמים ממחויבות משפחתיות וחברתיות. מצד שני, לפעמים החיפוש אחרי רעיונות למתנות נובע מרצון אישי לתת מתנה. מדובר פה בשני סוגים שונים לחלוטין של חיפוש אחרי רעיונות למתנות. החיפוש אחרי רעיונות למתנות שנובע מתוך חובה ברמה מסוימת מוביל למציאת רעיונות למתנות מסוג אחד. החיפוש אחרי רעיונות למתנות שנובע מתוך רגש ולא מתוך כפייה מוביל לחיפוש אחר לגמרי: החיפוש אחרי רעיונות למתנות מיוחדות.

תקופת החגים היא תקופה שבה אנשים רבים מחפשים רעיונות למתנות. מעסיקים מחפשים רעיונות למתנות עבור העובדים שלהם, גננות מחפשות מתנות לגני ילדים, בני המשפחה מחפשים רעיונות למתנות עבור הקרובים שאצלם הם יבקרו ועוד. למרות שייתכן שחלק מאלה שמחפשים רעיונות למתנות עושים זאת מתוך שמחה ורצון ובלי התחושה שמישהו מכריח אותם לעשות את זה, ניתן לומר שיש פה ממד כלשהו של כפייה חברתית. גם אם קיים רצון אמיתי לחפש רעיונות למתנות, תמיד קיים ברקע כוח מניע שנובע מהתחושה שמבחינה חברתית זהו הדבר הנכון לעשות. אין זה אומר שהאנשים שמחפשים מתנות בימים אלה עושים זאת רק מתוך כפיה כמי שאחזו שד. עם זאת, ישנו מצב חברתי שבעטיו אנשים נדחפים לחפש רעיונות למתנות גם אם הם עושים זאת – כשהם עושים זאת – מתוך שמחה ואהבה. כיוון שיש צורך בלא מעט רעיונות למתנות בימים אלה, ניתן להסתפק במתנות מקובלות ואין צורך לחפש רעיונות למתנות מיוחדות. מזר פרחים ועד ספר, ומבקבוק יין עד תלושי שי; מחפשי רעיונות למתנות עבור מצבים חברתיים מכול סוג שהוא יכולים בהחלט להסתפק במיני רעיונות למתנות שאינן מקוריות ומיוחדות והן ראויות לנתינה ולקבלה.

הסוג השני של חיפוש רעיונות למתנות הוא חיפוש מסובך יותר ועם זאת פשוט יותר. החיפוש אחרי רעיונות למתנות עבור אנשים יקרים במיוחד למחפש המתנה הוא חיפוש אחרי רעיונות למתנות מיוחדות. המחפש, שרוצה לבטא רגש עמוק, מעוניין שלא להסתפק במתנה מקובלת, עד כמה שהיא תהיה מוצלחת ואהובה. הוא איננו מוכן להסתפק במיני רעיונות למתנות המוכרים לכולם כיוון שהוא מעוניין לבטא את הרגש שיש לו כלפי המקבל – רגש שאמור להיות שונה מכול מה שהוא מרגיש כלפי האחרים. רעיונות למתנות מיוחדות נועדו לומר למקבל שהוא איננו חלק מהנתינה והקבלה הכללית של מתנות שמתרחשת בחברה בימים אלו של תחילת השנה. כדי לבטא זאת, המתנה צריכה להיות מיוחדת, דהיינו יוצאת מהכלל. רק רעיונות למתנות מיוחדות שיוצאות מהכלל יכולות לבטא את היציאה מהכלל ואת הייחוד של נתינת המתנה.

דווקא העובדה שנערך כאן חיפוש אחרי רעיונות למתנות מיוחדות עשוי להקל במידה מסוימת על החיפוש. במקום לחפש רעיונות למתנות במקומות הרגילים – חנויות ספרים, יין וכלי בית – המחפש יכול למצוא רעיונות למתנות מיוחדות במקומות בלתי צפויים ושונים – טיול אתגרי, צעצוע מיוחד, סדנת בישול; רעיונות למתנות שאולי אינן מתאימות לדודה בסעודת ראש השנה או לעובדים במשרד, אבל כן מתאימות למישהו יקר שהנותן מבקש להביע את המיוחדות שבקשר שביניהם.

מי שמחפש רעיונות למתנות יכול להסתפק במתנה פשוטה שמתאימה לאווירת החגים והשנה החדשה. במקרים מיוחדים הוא זקוק למיני רעיונות למתנות שיוציאו אותו ואת מקבל המתנה מהכלל ויביעו דרך הייחודיות של המתנה את הייחודיות של מקבל המתנה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב